Pääsin kuin pääsinkin viimeisillä voimillani tänään kouluun asti. Nooooh, huomenna oon taas pois koska meen rakkaan iskäni kaa shoppailemaan. Mikä nautinto! Huomaa sarkasmi. Mutta kävelevä rahapussi on parempi kun maksaa omasta pussista.

Tänään on ystävänpäivä. Koulussa oli halipäivä mutta en vaivautunut halaamaan melkein ketään. Ei huvittanu. Viime vuonna seiskalla oltiin kavereiden kaa ihan innoissaan, ja sen vuoden halipassissa oli yli 80 nimeä. Tänä vuonna saaliiksi kertyi 25 (yllättävää kyllä, suurin osa nimistä kuuluu BATMAN-nimiselle henkilölle. KUKA OLET??????????).

Oli myös penkkarit, abit, lukion kolmosten läksiäiset jne, miksi niitä haluaakin nimittää. Abit pitivät puolen tunnin aamun avauksen josta ei puuttunut rivouksia, ajattelemattomuutta ja rasismia. Luokallani oleva tummaihoinen poika kuunteli vaivautuneena, kun keskusradiosta kuului naurujen säestämänä rasistinen vitsi : "miks neekerillä on silmä mustana rakastelun jälkeen? se on saanu pippurisumuttimesta!" Säälin häntä sillä hetkellä häntä hyvin paljon, mutta muuten koko tyyppi on mulle yks muiden joukossa.

Päivänavauksen jälkeen seurasi abiawards. Se oli reilusti huonompi kuin viime vuonna, huonosti toteutettu ja muutenkin paska. Vihasin sitä alkumetreillä. Kun mä olen abi, juhlasta ei puutu menoa eikä meininkiä ja yleisö saa olla varpaillaan koko show'n ajan!

 Lähen tunnin päästä kattomaan ystäväni sennin kanssa vanhojen tanssia. En muuten menis, mutta toinen kaverini Minttu tanssii siellä. Minttu on vähän kun mun sisko. Ollaan tunnettu niin kauan etten jaksa ees muistaa.

Joten, Hyvää ystävänpäivää kaikille!